Kjære venner, her slutter min vei 

i en job som jeg langt fra er lei,

“But the Show must go on”!

(hvis jeg kan si det så’n)

når med dette, jeg takker for meg!!

Vi har elsket din smakk, smakk, smakk, smakk
og din jubel når svenskene sprakk.
Nå er den tid forbi
og vi kan bare si:
“Kjære Jon, 1000 HJERTELIG TAKK!”

Bestilles her

  • Hjem
  • Nettstedskart
  • Kontakt oss
  • RSS feed

Danmark under dansk flagg igjen.....

....ja, eller rettere sagt vimpel/stander - og det er selvsagt snakk om øya, Danmark rett utenfor Sandvika.

Nok så passende å velge ut "Valdemars dag" til å få orden på flaggstanga, hvor eksisterende vimpel og snor hadde krøllet seg fullstendig sammen på toppen.

Utstyrt med de riktige redskaper, WD40, ny vimpel og snor dro en liten delegasjon ut og fikk orden på tingene - med god hjelp av selveste havnesjefen så vi slapp å svømme ut!

Ny vimpel til Danmark.png

Når jeg så opp mot flagstangens topp

som var bar - gjorde hjertet et hopp

men en løsning var simpel.

Jeg har kjøpt meg en vimpel 

  • og fått hjelp til å henge den opp!