Bestilles her

Kjære venner, her slutter min vei
i en job som jeg langt fra er lei,
“But the Show must go on”!
(hvis jeg kan si det så’n)
når med dette, jeg takker for meg!!
....ja, eller rettere sagt vimpel/stander - og det er selvsagt snakk om øya, Danmark rett utenfor Sandvika.
Nok så passende å velge ut "Valdemars dag" til å få orden på flaggstanga, hvor eksisterende vimpel og snor hadde krøllet seg fullstendig sammen på toppen.
Utstyrt med de riktige redskaper, WD40, ny vimpel og snor dro en liten delegasjon ut og fikk orden på tingene - med god hjelp av selveste havnesjefen så vi slapp å svømme ut!

Når jeg så opp mot flagstangens topp
som var bar - gjorde hjertet et hopp
men en løsning var simpel.
Jeg har kjøpt meg en vimpel