Kjære venner, her slutter min vei 

i en job som jeg langt fra er lei,

“But the Show must go on”!

(hvis jeg kan si det så’n)

når med dette, jeg takker for meg!!

Vi har elsket din smakk, smakk, smakk, smakk
og din jubel når svenskene sprakk.
Nå er den tid forbi
og vi kan bare si:
“Kjære Jon, 1000 HJERTELIG TAKK!”

Bestilles her

  • Hjem
  • Nettstedskart
  • Kontakt oss
  • RSS feed

Jeg skal sykle...

...Nordsjørittet for første gang på lørdag. Min gode venn, Jostein tar sin 25. og feirer samtidig sin 60 årsdag mellom Egersund og Sandnes - hvor festen fortsetter.

Vi bestemte oss for i fjor sommer at 2026 måtte være året for min første....

 

Alle vet det er all mulig grunn 

til å holde seg aktiv og sund.

Nordsjørittet er bra,

turen der kan du ta

uten klampen skal tråkkes i bunn!