Bestilles her

Kjære venner, her slutter min vei
i en job som jeg langt fra er lei,
“But the Show must go on”!
(hvis jeg kan si det så’n)
når med dette, jeg takker for meg!!

...Nordsjørittet for første gang på lørdag. Min gode venn, Jostein tar sin 25. og feirer samtidig sin 60 årsdag mellom Egersund og Sandnes - hvor festen fortsetter.
Vi bestemte oss for i fjor sommer at 2026 måtte være året for min første....
Alle vet det er all mulig grunn
til å holde seg aktiv og sund.
Nordsjørittet er bra,
turen der kan du ta
uten klampen skal tråkkes i bunn!