Kjære venner, her slutter min vei 

i en job som jeg langt fra er lei,

“But the Show must go on”!

(hvis jeg kan si det så’n)

når med dette, jeg takker for meg!!

Vi har elsket din smakk, smakk, smakk, smakk
og din jubel når svenskene sprakk.
Nå er den tid forbi
og vi kan bare si:
“Kjære Jon, 1000 HJERTELIG TAKK!”

Bestilles her

  • Hjem
  • Nettstedskart
  • Kontakt oss
  • RSS feed

Kursen er satt....

....og Leiv Eriksons sønnesønns sønnesønns sønnesønns sønner har tatt et godt grep om årene på vei inn i sluttspillet.

Selvom Ståle varsler at det skal spares krefter og folk mot Frankrike, så tror jeg "Les Bleus" har samme respekt for Vikingene som franske munke og bønder hadde det for 1000 år siden .....

VM ro.png