Kjære venner, her slutter min vei 

i en job som jeg langt fra er lei,

“But the Show must go on”!

(hvis jeg kan si det så’n)

når med dette, jeg takker for meg!!

Vi har elsket din smakk, smakk, smakk, smakk
og din jubel når svenskene sprakk.
Nå er den tid forbi
og vi kan bare si:
“Kjære Jon, 1000 HJERTELIG TAKK!”

Bestilles her

  • Hjem
  • Nettstedskart
  • Kontakt oss
  • RSS feed

Post Danmark rundt 2009 gennem Tårs

Hundredevis af Tårsboere mødte op for at hjælpe rytterne op ad Bredgade. Feltet blev mødt af TUI gymnasternes cykelskulptur lige før byen, Nordigardens limerick og Bente Nordheims skulptur (for anledningen klædt i cykeltrøje) ved den nederste bager.. Midt i byen havde Harald "SuperBest" sørget for at der var rigeligt med "klappepølser" til at banke feltet forbi flagborgene ved sparekassen, kirken og "østen ud af byen"
Limerick og skulptur
Post DK klargøring